کد مطلب:259480 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:132

پیام حضرت آقای حاج شیخ محمد فاضل لنکرانی
پیام حضرت آیت الله العظمی آقای حاج شیخ محمد فاضل لنكرانی به مناسبت انفجار حرم امام هادی و امام حسن عسكری علیهماالسلام.

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

در ایام عزاداری سالار شهیدان اباعبدالله الحسین علیه السلام كه قلوب و دل های مسلمانان و شیعیان آكنده از مصیبت و مالامال از سوز و گداز است و اهانت دنیای كفر و ظلم به خدا و پیامبر صلی الله علیه و اله كه مقدس ترین امورند و هیچ قداستی فوق آن تصور نمی شود، مصیبت را دو چندان نموده بود، حادثه بسیار جانگداز هتك و انفجار حرم امام هادی و امام حسن عسكری علیهماالسلام در سامرا كه مولد حضرت صاحب الزمان علیه السلام و یكی از مراكز علمی حوزه های شیعه است و كشته شدن جمعی از مؤمنین بی گناه قلوب همه را غمبار و تمامی شیعیان را در اندوهی عظیم فرو برد.

دشمن خونریز و هتاك مگر نمی داند كه در طول تاریخ آبا و اجداد خبیث آنان مكرر در مكرر چنین فجایعی را آفریدند، اما روز به روز محبت و اعتقاد به صاحبان نورانی این اعتاب مقدسه افزون گشت و امروزه صدها میلیون انسان افتخار پیروی از اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام را دارند.



[ صفحه 348]



دشمنان بدانند اهل بیت پیامبر صلی الله علیه و اله در قلوب همه ما زنده و ما افتخار پیروی از آنان را داشته و داریم و در این مسیر هیچ تزلزلی به خود راه نداده و قدمی عقب نخواهیم نشست.

دشمنان اسلام كه این روزها از حیات مجدد عراق و بازگشت مجدد و عظمت به این كشور بیمناك گشته اند، دنبال می نمایند كه البته بحمدالله تاكنون با بیداری شیعیان و هدایت های بزرگان و علما به هدف شوم خود نرسیده اند و ان شاء الله نخواهند رسید.

این جانب با چشمی اشكبار و قلبی داغدار این مصیبت را به ساحت مقدس بقیةالله الاعظم روحی له الفداء و همه ی حوزه های علمیه و تمامی مسلمانان و شیعیان تسلیت عرض نموده و روز شنبه درس خود را به عنوان عزا تعطیل و سوگوار خواهم بود.

از خداوند متعال مسئلت می دارم دل های مجروح ما را با ظهور ولی خود تسكین داده و هر چه زودتر بساط ظلم و جنایت از عالم وجود برچیده شود. و سیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلبون.

محمد فاضل لنكرانی

سوم اسفند 1384

23 محرم الحرام 1427